FREDAGSMYS

Hej hej! I fredags var jag och Jane och käkade brunch på ett mysigt ställe här i närheten som Jessica visat mig. Tror jag har hittat ett nytt favoritställe, haha! Vi käkade och åkte sedan och handlade ansiktsmasker för att ha lite hemmaspa på eftermiddagen då det var molnigt ute och vi båda kände oss trötta. 

Senare på eftermiddagen åkte jag med Jane till hennes terapeut och sedan åkte vi hemåt. Jane var och ut sprang med grannpojken och efter det åkte hon och jag till en carnival! Vi åkte två karuseller tillsammans och så åkte hon en själv. Vi åt popcorn och drack lemonad och spelade ett spel där jag vann en liten kudde som Jane fick av mig! Hon blev väldigt glad. :) Vi åkte sedan hemåt och vid halv nio hämtade Pia mig. Vi åkte och handlade några öl och en flaska vin och gick ner till hennes boat house och satt ute på verandan. Även fast det var kväll var det runt 25-27 grader ute!!! Sååå himla varmt! Vi hade en väldigt trevlig kväll och jag tog sedan en taxi hem. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0