MÅNDAG OCH TISDAG

Hej hej! Vardagen rullar på som vanligt här och jag har sagt till pappan att jag vill att han skriver till mig när han ska vara borta på kvällar osv, så att jag vet när jag jobbar. Han har faktiskt gjort det nu under veckan så det känns bättre! Dock har han konferens i NYC måndag - onsdag så han är borta hela dagarna och kommer hem sent om kvällarna. Men det är ju inget man kan göra något åt, så länge han hör av sig till mig om han skulle bli senare än han sagt tidigare (vilket han gjorde igår). Så, fraaamsteeeg. Jag tror helt ärligt inte han har tänkt på detta eftersom han inte är så involverad. Så det är bra att han förstår mig nu!
 
Iallafall. Idag fick Jane reda på att hon klarade sina tre test för svart bälte i Taekwondo! Sååå duktig! När jag var här första gången för fem år sedan hade hon precis börjat och hade vitt bälte. Så i fem år har hon kämpat! När hon ringde mig från träningen (då hon fick beskedet) så köpte jag jordgubbar doppade i choklad för att fira henne lite, eftersom både pappan och mamman (som är i DC) inte var hemma. Hon blev jätteglad! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0