TORSDAG OCH FREDAG

Hej hej! Denna torsdag och fredag har flugit förbi. Igår, torsdag, fick Jane vara hemma från skolan och planen var att mamman skulle vara ledig från jobb meeeen hon jobbade ändå för det mesta. Så jag och Alex fick umgås med Jane, så där försvann mina planer haha... Alex och Jane umgicks på morgonen en stund och sedan gick jag, Jane och Daisy till parken där vi tog några fina bilder! Mitt på dagen åkte jag, Alex, Jane och mamman och fixade våra naglar. Det var min första mani & pedi någonsin, haha! På eftermiddagen åt vi en sen lunch hos grannen då han skulle grilla och mamman ville väl helst ha oss utanför huset så hon kunde jobba i fred. Alex åkte sedan och hämtade Anna i skolan och umgicks med henne, medan jag och Jane stannade kvar hos grannen medan han hämtade hem sin son från skolan. Vi hängde där fram till sju på kvällen, haha! Så skönt eftersom Jane pratade konstant så jag slapp vara helt ensam med henne så många timmar! ;) På kvällen hade Anna tennis som Alex och jag skjutsade henne till och sedan hängde vi bara hemma på kvällen. Mamman hämtade hem Anna vid 22 och hämtade även deras kusin R som kom hit för helgen. 
(null)

(null)

Idag, fredag, kom ytterligare en kusin och hennes man hit men de plus kusin R åkte till city idag. Jag, Alex, Jane och mamman var på bio på förmiddagen och sedan var mamman hemma med Jane och då passade jag och Alex på att åka och shoppade för hon behövde hitta en klänning till helgen. Meeeeen hon hittade tyvärr ingenting då. Hon åkte dock även iväg senare på eftermiddagen med Anna när hon slutade skolan och jag stannade hemma med alla som var här. Vi fixade tacos till middag och sedan var det dags att åka till templet för en service... Har aldrig besökt något religiöst såhär mycket på så kort tid, hahaha. Det var väl inte jättekul eftersom mycket är på hebreiska osv, men men. Vi var där för att stötta Jane då hennes Bat Mitzvah som är imorgon annonserades och de tände ljus och läste böner. Efteråt var det lite fika och sedan åkte vi hemåt!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0