TORSDAG

Idag var det ännu en vanlig dag med ledighet på dagen, läxläsning med Jane när jag hämtat hem henne från skolan och sedan gosade vi med Daisy, tittade på Shane på youtube och bara hängde. Anna hade en kompis över efter skolan så de klarade sig själva. 
(null)

På kvällen skjutsade jag Anna till tennisen. Jag mötte sedan upp Jessica för att äta en sen middag. Vi lyxade till det med milkshakes! Pappan hade sagt att han kunde hämta Anna när hon slutade vid 22, men eftersom jag och Jessica redan var i närheten så skrev jag ett sms till honom och sa att jag kan hämta henne. Hoppas han kan göra nåt liknande för mig i framtiden... ;) Haha. Jaja. Jag hämtade Anna, Jessica följde med till tennisen och fick se Anna i action, sedan åkte vi hemåt och lämnade av Jessica på vägen hos henne. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0