VECKAN

Halloj! Denna vecka har flugit förbi! I måndags lämnade mamman och två kusiner huset så det blev jag, tjejerna och en kusin kvar. Dock sov Jane hos pappan måndag-onsdag för hon ville ha lite egentid med honom! Kusen åkte tidigt på onsdagsmorgonen och några timmar senare kom mamman hem från sin resa. Annars har jag träffat kompisar och tagit det lugnt hemma för att vila från en intensiv helg med massa folk i vårt lilla hus, haha! Senna fredag droppade jag av Jane hos pappan efter hennes terapi, så jag var off from work vid 17. Mamman är hos en kompis idag och imorgon, så jag var ensam hemma och det var sååå skönt! Älskar de stunder jag kan vara helt ensam i huset, för det är inte ofta! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0