BRUNCH MED JACKIE

Hallå! Denna måndag, efter att ha skjutsat tjejerna till skolan, åkte jag till city och mötte upp Jackie och Jacob för brunch. De var i New York för NY Marathon som de sprang på söndagen. Så imponerande! Eftersom de bara var här några dagar blev det brunch och catch up om allt i livet. Jag kommer inte ens ihåg senaste gången vi träffades, så det var riktigt kul att ses igen! Efter en god brunch strosade vi omkring i The Village där vi var innan jag behövde åka hemåt igen. Resten av dagen var lugn för min del, jag bara hämtade hem tjejerna och sedan gjorde jag inte så mycket mer jobb, haha. Men det var skönt för då kunde jag vila en hel del då jag blivit förkyld. 
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0