HALLOWEEN

Hej hej! I onsdags var det Halloween och jag spenderade dagen med att försöka hitta någon utklädnad, haha. Jag hade inte tänkt följa med på Trick or Treat på kvällen, men bestämde mig i sista sekund att följa med ändå. Jag hittade ansiktsfärg och målade några sår, haha. Till middag fixade jag oranga paprikor och skar dem som pumpor, i dem serverade jag pasta med tomatsås. Jag gjorde även fingrar av smörgåsar med jordnötssmör och sylt! Jag serverade även vampyrblod till dricka, haha. Jane uppskattade det väl inte sååå mycket, men hennes kompis tyckte det var coolt och det tyckte även mamman. Och även jag! ;) Så 3/4 pers tyckte det var en kul grej iallafall! Hahah. Efter middagen mötte vi upp ännu en kompis till Jane och de tre gick Trick and treating och jag och mamman gick med en av kompisarnas mamma. Vi var ute någon timme och barnen samlade på sig en massa godis! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0