LEDIG FREDAG I CITY

Hej! I fredags var jag också ledig eftersom tjejerna inte hade skola eller några andra planer. Så skönt! Jag och Niklas åkte till city och det var fortfarande riktigt kallt med minusgrader men solen värmde iallafall lite. Vi åkte färja till Staten Island så han fick se södra NYC skyline och frihetsgudinnan på lite närmre håll. Vi var även förbi Wall Street och 9/11 Memorial innan vi gick till "min" rooftop (en lägenhetsbyggnad med rooftop på 53:e våningen downtown) som jag brukar "smyga" förbi vakterna aka låtsas som att jag bor där, hahaha. Vi tog några bilder och njöt av både utsikten och solens sista strålar. 
(null)

(null)

Sedan började solen gå ner och vi åkte till en rooftop bar i midtown med utsikt över Empire State Building. Vi tog en drink där och hade det gött, men eftersom solens värme hade försvunnit blev det väääldigt kallt snabbt så efrer en stund bestämde vi oss för att åka hem igen. Vi gick på bio sent på kvällen och kom hem vid halv ett och var trötta, så det var bara att lägga sig på en gång! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0