LÖRDAG I CITY

Hej hej! I lördags morse åkte jag hela vägen ner till södraste delen av Manhattan då jag var på kurs där. Byggnaden låg precis vid Charging Bull. Det är en travel class och i december åker vi till Amish Country i Pennsylvania, så kursen handlar om Amishfolket. Det ska bli kul och intressant att åka dit! 

Efter en heldag i klassrum gick jag och Moana omkring i området, vi gick till Wall St och 9/11 memorial då hon aldrig varit på de ställena. Vid närheten av 9/11 memorial finns en vägg med målningar så vi passade på att ta lite foton medan vi inväntade Carina.  När hon kom gick vi till en rooftop och tittade på solnedgången och tog ännu fler foton, haha. Vi stannade kvar där (men satt inomhus då det var blåsigt och ganska kallt) till mörkret föll och Leoni mötte upp oss. Vi drog sedan till en rooftop bar/klubb och festade loss resen av kvällen! Jag åkte hem vid midnatt medan de andra stannade kvar nån timme till. En riktigt kul och spontan festkväll! 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0