SÖNDAG

Hej hej! Min söndag började med en brunch på IHOP med Jane och mamman. De frågade mig dagen innan om jag ville följa med (eller kanske inte frågade, mer att de sa att de ville att jag skulle följa med, haha) och det var både gott och trevligt. När vi kom hem tittade vi på tv en stund tillsammans innan jag tittade på Grey’s Anatomy. 
(null)

På sena eftermiddagen mötte jag upp pappan på Starbucks då jag tidigare i veckan hörde av mig till honom och sa att jag ville prata med honom och mamman, men han ville bara träffa mig. Så vi möttes upp och pratade någon timme. Jag fick säga saker som jag har problem med hos honom och även prata en massa om Jane och hennes svårigheter och hur jag kan hantera henne när vi är hos honom då hans sätt och mammans sätt att uppfostra henne är så olika och han har inte riktigt gett mig det stödet jag vill ha. Som sagt fick jag allt sagt som jag tänkte på, men jag tror inte vi ändå är på samma sida då jag kanske inte fick så mycket respons. Men, nu har jag gjort mitt och han får göra vad han vill med den informationen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0