FREDAG

Hej hej! Idag efter att ha skjutsat tjejerna till skolan åkte jag hem och la mig i sängen en stund igen, haha. Jag tittade på Netflix, jag har börjat titta på The Good Place (rekommenderar verkligen!) och det var svårt att sluta titta, haha. Men tillslut duschade jag och åkte iväg till Target, i brist på annat kul att hitta på. Jag tittade runt på nästan hela butiken, som säljer allt från mat till kläder till heminredning, haha. Älskar Target!! ;) Jag hittade en mysig tjocktröja och en blus som fick följa med mig hem.
 
Sedan hämtade jag tjejerna och skjutsade Anna till pappans hus och Jane till mammans hus, då det nu är mammavecka i helgen och nästa vecka. Ett par timmar senare hämtade jag upp Anna för att skjutsa henne till tennis och efter det slutade jag för dagen! Så jag åkte till ett shoppingcenter och kikade runt där någon timme. Jag hittade fem byxor, varav fyra var på rea för endast $5! Så nice! Jag köpte även underkläder och parfym. Jag köpte även middag i food court, där de hade en film igång. Aldrig sett det förut men det var mysigt! Efter att ha spenderat en massa pengar idag åkte jag hem och ligger nu i sängen och tittar på Netflix! 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0