KURS I LEDARSKAP

Hej hej! I helgen tog jag en kurs eftersom jag måste plugga några kurser pga att jag delvis är här i USA på studentvisum. Jag har tagit en kurs i våras till Montreal, och har en kurs om Amish-samhället planerat för november/december. Men denna kurs anmälde jag mig till i onsdags efter prat med min värdfamilj då jag kollar på flyg hem till Sverige för att förlänga mitt visum. Så jag behöver vara klar med 6 credits av plugg så snabbt som möjligt så att vi kan starta visumprocessen, så därför kunde jag inte vänta till december. Därför blev det en kurs denna helg! Allt handlade om ledarskap och vi lärde oss om olika teorier och typer av ledare och gjorde en hel del test om vilken typ av ledare vi är. Jag ska skriva en kort "uppsats" på 5-6 sidor nu bara sedan har jag alla timmar avklarade! Det var lite segt att behöva vara i ett klassrum hela helgen men jag tycker ändå kursen var mycket mer intressant än vad jag trodde den skulle vara.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0