SOLIGT MEN KALLT

Hallå! Oj oj vad denna torsdag har varit kall! Det har legat på 6-9 grader på dagen och det har känts riiiktigt kallt, haha. Men det har iallafall varit soligt och fint ute, så jag har fått extra energi! Jag träffade en kompis, Emily, idag och visade henne min favoritmat (kinamat) häromkring. Hon har helt missat det trots att hon bor några minuter ifrån, haha. Vi åt från lunchmenyn som kostar nästan $8, men då ingår en huvudrätt, val av ris och soppa eller en dricka. Så himla värt! För annars är det ganska dyrt att äta ute här, det brukar vara runt $12-20... Men denna lunch var riktigt stor så också, så vi tog med oss resterna hem och det blir min middag idag! Efter lunchen åkte jag till mammans hus och fixade med några saker, bland annat ordnade jag med Janes garderob då den är småkaos och mamman ville att det skulle vara prydligt till Jane kommer till hennes hus i helgen. På eftermiddagen har jag jobbat på som vanligt, nu har jag precis skjutsat Jane till karaten och snart ska jag skjutsa Anna till tennisen och på vägen hem plocka upp Jane igen. Ikväll jobbar jag till 22.30 efter att jag (troligtvis) hämtat hem Anna från tennisen igen, sedan blir det natti natti för jag har blivit lite småförkyld och är trött och seg i kropp och själ. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0