SÖNDAG MED PIA

Hej hej! I söndags sken solen som vanligt men satan i gatan vad kallt det var ute. Det var endast runt 6 grader men det blåste lite också, speciellt vid vattnet, så då kändes det extra kallt! Nu har den varma fuktigheten försvunnit vilket är skönt, men såhär kallt var jag inte beredd på att det skulle bli på en gång! Haha. Aldrig är man nöjd! ;) Jag hängde med Pia på eftermiddagen. Vi var först till två ställen där de sålde pumpor och tog lite fina kort och sedan tog vi en fika på ett mysigt café. Därefter åkte vi till stranden och gick på piren och tog massa kort där också! Pia har gått en fotokurs och övade på att fånga olika typer av ljus, vilket hon lärde mig med, dock hade jag inte min kamera med tyvärr men jag fick prova med hennes kameror. Väldigt intressant! Mot slutet av sena eftermiddagen kände vi oss urblåsta och kalla så vi åkte till en mexikansk restaurang och åt middag, Mycket gott! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0