9 + 9 = 18

Den här kalla och regniga söndagen förvandlades snabbt till en varm och solig dag inombords för mig när jag fick reda på att min kusin Karro hade fött en liten flicka idag! Sååå kul och ett stort grattis till Karro och Will! :) 

Jag fick nyheten att de åkt till BB av mormor imorse när jag vaknade och fick sedan nyheten att bebisen var född när jag och Cajsa var på väg till en marknad här i New Rochelle! Vi kikade omkring där en stund innan vi åkte till en grekisk marknad i närheten av mitt hus där jag fyndade ett The Office-spel för $5 (halva priset till och med än vad de sålde det för wohooo) plus att det är oöppnat!

Mamma skickade sedan två bilder på lillan till mig som jag såg när jag och Cajsa var på bio. En sån liten sötnos! Jag får helt enkelt komma hem snart igen och gosa lite! ;) 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0