FREDAG KVÄLL & LÖRDAG

Hej hej! Efter att ha gått på helg och vilat någon timme på mitt rum åkte jag hem till Karin. Där hade hon och värdföräldrarna ett dansparty med kidsen som jag joinade en stund innan jag och Karin åkte iväg. Vi plockade upp Mariska på vägen och åkte sedan till en bar ca 40 minuter norrut från där jag bor för det skulle vara karaoke där! Vi kom dit innan allt skulle dra igång och mötte upp Andrew och Nick plus en kompis till Nick som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, haha. Vi tog oss en drink och hade det trevligt, fram till att vi fick reda på att karaoken va inställd... Vi som var så taggade!! Vi bestämde oss istället för att åka till White Plains där vi först drack margaritas på en mexikansk restaurang innan vi gick till ett ställe och dansade loss i flera timmar! Det blev en spontan och väldigt rolig kväll. Jag smög in i huset hemma vid 4.30 på morgonen och vaknade upp vid 10 igen då det var dags för Janes födelsedagsbrunch med mamman och grandparents. Jag hade varit nykter hela kvällen förutom ett par drinkar i början av kvällen, så jag var inte bakis men jag var väääldigt trött, haha. Så efter brunchen gick jag ner till mig i källaren och har i stort sett hängt i soffan resten av eftermiddagen och kvällen!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0