MÅNDAG

Hallå! I måndags tog vi en paus från stadslivet och stannade kvar här hemma hos mig. Först käkade vi brunch på ett diner och sedan handlade vi några frukostsaker till oss. Vi åkte hem och lämnade detta och åkte sedan och shoppade ett par timmar. Därefter var det dags för mig att jobba igen så svenskarna gick runt i området där mamman bor och de provade bland annat froyo! Jag kunde sluta jobba tidigt, så jag tog svenskarna på en liten biltur runt om i New Rochelle för att visa "downtown". Sedan åkte vi till Mamaroneck, genom Larchmont så de fick se det också, och stannade till vid hamnen och parken/stranden där innan vi åt mexikanskt till middag. Vi bestämde oss sedan för att gå på bio och sedan åkte vi hem och somnade gott! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0