SISTA DAGEN

Hej hej hallå! Idag efter att ha skjutsat tjejerna till skolan åkte vi in till city en sista gång. Grabbarna gjorde sitt (pubar och shoppade souvenirer) medan jag och Johanna gick ner till High Line, en park som gjorts på gamla tågspår några meter upp från gatunivån. Det fanns en del konst och växter, väldigt mysigt! 
(null)

(null)

Vi strosade hela vägen ner till 14e gatan där vi gick ner till gatan igen och gick till Chelsea Market. Där finns massa olika restauranger med all sorts mat man kan tänka sig samt affärer med allt möjligt i. Jag har alltid velat gå dit men har aldrig gjort det, då jag inte brukar hänga i det området så ofta. Jättekul att äntligen gå dit, även om det blev en kort stund för mig då jag behövde åka tillbaka hemåt. Men dit ska jag igen och kika runt ordentligt! Johanna fortsatte kika själv när jag skulle gå men jag gav henne  order att fortsätta gå söder ut för att se The Village-området då jag älskar det området, det är såå mysigt! Jag sa även åt henne att gå till Washington Square Park, haha. Nu har hon 
verkligen sett det alla mesta på Manhattan! 
(null)

(null)

Jag åkte som sagt hemåt för att skjutsa Jane till sin terapeut. När hon var klar åkte vi hemåt och sedan åkte jag och plockade upp svenskarna från tåget och åkte till Cheesecake Factory för middag. Nu har de fått prova på en massa olika amerikanska kedjor och mat, haha. Vi åkte sedan hem där de fixade sista packningen och därefter skjutsade jag dem till flygplatsen. Vi sa hejdå och jag åkte hem igen. Hoppas resan går bra! Jag tittade på tv en stund med mamman och Jane innan jag gick ner till den tomma källaren... Det känns verkligen så tomt nu! Men det ska bli skönt att kunna ta igen lite sömn i helgen, haha. Vilken fantastisk vecka vi har haft!!! Det har verkligen varit toppen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0