25 ÅR

Hallå! I söndags var det min 25-årsdag och jag vaknade upp till paket och frukost på sängen! :) Vi tog oss sedan ut från hotellet och åkte till en rooftop för att ta ett glas och skåla. Eftersom det var helg och brunch-tid kunde Mattias följa med också, annars är det ju 21-årsgräns. 
(null)

(null)

Efter detta åt vi lunch på Shake Shack och tog ännu ett glas på en pub på eftermiddagen. Vi kikade runt i butiker men det var halvdant väder ute och vi tog oss hem till mig på sena eftermiddagen. Vi var ut och åt middag och när vi kom hem var även mamman och Jane hemma. Jag fick paket av dem också och så hade de fixat en tårta till mig som vi alla åt till efterrätt! En riktigt härlig födelsedag! :) 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0