HELG IGEN

Hallå! Då var det helg igen och jag slipper vara förälder! I onsdags var jag ensam hemma med tjejerna till torsdagskvällen och sen var det helt plötsligt fredag. Jag var bara hemma på fredagskvällen och samma med idag, lördag. Jag har vilat upp mig och hängt med mig själv, riktigt gött! Jag gick på bio idag och såg Breakthrough, jag gillade den! Sorglig men fin. Sedan hade jag nästan en timme kvar på parkeringen, så jag gick in i en annan salong och såg första 45 minuterna avCaptain Marvel, haha. Kände mig badass! Men, bion här är ju helt öppen så det är bara att gå in i vilken salong som helst, har ju 18 salonger att välja på! Dock var det bara denna film som precis hade börjat, så det fick bli den, haha. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0