HEMMA HOS MIG

Hej hej! Måndag och tisdag var vi hemma hos mig och det var skönt att kunna vila upp sig lite och komma bort från Manhattans stress. På måndagen var vi till Rye Beach och kikade runt och på eftermiddagen shpppade familjen medan jag jobbade en stund. Vi åt även middag med mamman och Jane! 
(null)

Tisdagen var också lugn, jag och Mattias gick på bio på förmiddagen medan mamma och pappa strosade runt downtown i New Rochelle. På eftermiddagen var vi till pappans hus och hälsade på Anna (pappan var i city) och sedan hängde vi hemma hos mamman. Vi tittade på en film och tog det lugnt. Jane gjorde läxor själv på sitt rum så det var en lugn dag för mig också. Jag skjutsade henne på Hebrew School på kvällen och plockade upp mat på vägen hem så vi åt middag med mamman. Efter att ha hämtat hem Jane igen satt jag, föräldrarna och mamman och pratade en stund innan det var natti natti. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0