MÅN & TIS

Hej hej! Igår, måndag, trodde jag att jag skulle vara ledig då tjejerna inte hade skola och inga aktiviteter, så jag skulle inte skjutsa dem nånstans, vilket hos pappan betyder att jag inte behövs. Meeen strax innan midnatt på söndagskvällen skrev Jane ett sms om att hon skulle på bio och att pappan sagt åt henne att smsa mig att jag behövde skjutsa. Både henne men även hämta upp hennes kompis en halvtimme härifrån... Sååå det blev några timmars jobb ändå. Tji fick jag! Tyckte det var bara så himla dåligt av pappan att inte höra av sig direkt till mig samt tidigare, men men. Jag har ju försökt med det här att få schema av honom men det höll han i ett par veckor bara. Men på kvällen mötte jag upp Jessica för froyo och sedan häng hemma hos mig. Vi hängde nere i källaren och pratade om allt och ingenting, så härligt! Har verkligen saknat det. :) 

Idag, tisdag, har vardagen kommit tillbaka igen! Efter skjutsning till skolan åt jag frukost, fixade mig i ordning och åkte och plockade upp Jessica. Vi hann bara med att kika i ett par affärer innan hon behövde åka hem igen för att gå ut och äts lunch med sina gamla värdbarn (som har lov denna vecka). Jag åkte hem och åt lunch sedan åkte jag till pappans hus och tog det lugnt nån timme innan jag hämtade hem tjejerna igen. Just nu har vi några timmar att chilla innan jag skjutsar dem till Hebrew School ikväll! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0