VÄNNER PÅ BESÖK

Halloj! Denna vecka har jag flera vänner som är i NY och hälsar på. Måndag till onsdag har jag hängt med Moana på dagarna, och både i måndag och tisdags hängde Moana med mig och Jane när jag jobbade. I måndags på dagen planerade vi vår kommande resa i oktober, vi planerar en road trip i två veckor! Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg! 
(null)

I tisdags var vi med Karin till Sleepy Hollow, en stad ca en halvtimme norrut. Vi var till kyrkogården som är väldigt stor och där flera kända personer ligger begravda, bland annat Rockefeller-familjen.
(null)

(null)

(null)

I onsdags var jag och Moana till Bronx zoo. Det var en väldigt vacker dag och kul att strosa omkring bland djuren där. Efter några timmar behövde vi åka tillbaka hemåt då jag behövde hämta Jane från skolan. Det har varit en lugn jobbvecka för mig då Anna har lov men är i Boston hos sin faster och Jane går i skolan på dagarna och hon har inte så många aktiviteter jag behöver köra till på eftermiddagarna. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0