EN KVÄLL MED ANNA

Hej! Denna tisdagkväll spenderade jag med Anna. Pappan var bortrest så Anna frågade igår kväll om jag kunde sova där ikväll och självklart sa jag ja. Tycker dock det är riktigt dåligt av pappan att inte säga det till mig, eftersom det räknas som jobb för mig och jag inte har ju något val haha, men jag är ju inte förvånad. 

Efter att ha kommit hem från tennis visade hon mig massa klipp från tv-programmet Bachelors in paradise som hon följer och det var ett nytt avsnitt på kvällen som hon ville se. Så hon visade mig klipp och personer som är med och förklarade allt drama som hade hänt så jag kunde följa med i programmet. Sedan åt vi middag och därefter var det dags för det två timmar långa programmet. Det var kul att se meeeen det är inget jag kommer fortsätta att titta på tror jag, haha. Men jag hade en trevlig och rolig kväll med Anna! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0