FREDAG

Halloj! I fredags var en vanlig dag då Anna var borta på tennis hela dagen, men Jane var hemma hela dagen då hon hade terapi på eftermiddagen som jag tog henne till. Vi firade in helgen med Bubble Tea och hämtade Anna vid tennisen. Anna körde hem, Jane satt bredvid henne och jag satt i baksätet, haha! Det kändes så konstigt och ovant. Mendet fick bra (förutom att de bråkade om musik och jag sa att det är föraren som bestämmer då hon måste koncentrera sig på att köra bilen så hon bestämmer). 
(null)

Vi droppade av Anna och Jane hämtade sina saker och så åkte vi med Daisy till mammans hus. Där hängde vi ute då Jane hade fått en sak av sin psykolog så hon lekte/byggde med det. Det var ett miniatyrset med lera så hon gjorde frukost: ägg och pannkakor med grädde, sirap och jordgubbar. Det var så litet och gulligt! 

Senare beställde vi hem sushi och pad thai till middag och drack champagne, då vi även hade rensat ur kylen medan vi väntade. Champagnen har legat där länge och tog plats så mamman tyckte vi skulle dricka det. En riktigt fin champagne från 1995! Mums! Jag kollade upp priset och här i USA kostade den nästan 3000 kr! Till efterrätt åkte vi och åt froyo och köpte även med oss ansiktsmasker hem. Det blev en riktigt lyxig kväll, haha! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0