LUGN DAY I CITY

Hej hej! Denna lördag spenderade jag i city. Jag åkte in på eftermiddagen och mötte upp Soma i Central park. Vi strosade omkring en stund innan vi satte oss i skuggan för att catch up om våra semestrar och allt som hänt sedan vi sågs sist. Vi gick sedan för att hitta något att äta men det var lättare sagt än gjort, då det första stället vi ville gå till hade en sjukt lång kö, det andra ställen tog bara kontanter och det hade vi inte men tillslut hittade vi en restaurang som hade amerikansk mat. Det blev sliders och sötpotatispommes, mums!! 
(null)

Mätta och belåtna gick vi till en bar och tog en drink. Därefter mötte Soma upp några andra vänner medan jag åkte hemåt. Fick prata en snabbis med min älskling Emilia som var vaken sent och det var så kul att prata med henne igen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0