MÅNDAG

Hej hej! Nu är det pappavecka igen så jag har flyttat in i mitt rum där igen. Senast jag var här (förutom en natt) var i juni!! Jag har inte gjort mycket alls idag, förutom att handla mat och tröstat Daisy när ett riktigt ruskigt åskväder drog förbi oss. Mamman har lämnat in "min" bil och bytt ut den till en mindre, som Anna ska få ha. Jag vet inte vad planen är riktigt, om jag och Anna ska dela bil eller om jag och mamman ska dela bil... Men denna veckan är mamman i Kanada så jag har hennes bil och Anna har den nya bilen. Hon körde sig själv till tennis och skjutsade samt hämtade Jane från taekwondo då hon vill köra så mycket som möjligt! På kvällen tittade jag och Anna på ett tv-program, Bachelors in paradise, som Anna har fått mig att börja titta på, haha. Så kul att vi kan följa ett program tillsammans igen, det var nästan ett år sen sist, eftersom Anna slutade prata med mig i höstas och betedde sig konstigt. Nu är vi nästan tillbaka on track! Det känns skönt att kunna lämna detta snart på ett bra sätt. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0