ROOFTOP BARS

Hej hej! Denna lördag började med en god brunch med mamman och Jane. Vi var till ett ställe jag aldrig varit till förut, men jag tro jag har hittat mitt nya favoritbrunchställe! 
(null)

På eftermiddagen åkte jag till city och mötte upp Mariska, Rachel och hennes pojkvän Patrick. Vi gick till en rooftop bar och tog oss en drink i eftermiddagssolen. Vi hängde där på 31:a våningen några timmar och hade det supertrevligt! Men vi blev hungriga och åt sedan middag på Chipotle. Mätta och belåtna gick vi till en annan rooftop bar i närheten, dit har jag tagit de flesta av mina svenska besökare här då det är den största rooftopbaren samt öppet året runt, haha. Men jag gillar det stället väldigt mycket och vi hade en riktigt trevlig kväll! 
(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0