VECKAN

Halloj! Denna jobbvecka har varit otroligt tråkig för mig, haha. Anna hade tryouts för tennislaget på skolan mellan 9-12, och hon tog bilen dit själv. Jane hade taekwondo som vanligt på eftermiddagen 15:30-18:30, men Anna skjutsade och hämtade henne (för hon ville köra bil) alla dagar förutom torsdag och fredag. Men mitt på dagen/eftermiddagen när båda tjejerna var hemma ville de göra sina egna saker och hängde för det mesta på sina rum. Så jag har i stort sett bara tittat på tv, hängt med Daisy, spelat sims och läst på dagarna. Jag pratade dock en dag med mamma och pappa så det var kul! Det enda som hände var att pappan skulle ha ett möte med ägaren av huset samt att städerskorna var hos oss den dagen, så han sa åt mig och Jane att vi borde gå ut och äta brunch. Han gav inga pengar eller så, men jag tänkte inte betala eftersom jag jobbade, så jag använde mammans kort och skrev upp på kvittot att det var pappan som ska betala, haha. Får se om han klagar eller inte...
(null)

Men på min fritid hittade jag på några saker iallafall. På onsdag- och torsdagskvällen hängde jag hemma hos Soma med henne och Fleuriane och bara pratade och slötittade på Vänner. På fredagkvällen var vi tre hem till Mariska som var ensam hemma och hade en kul kväll! Vi spelade spel, sjöng karaoke och avslutade med att titta på lejonkungen och vi åkte hemåt närmare 02:30. Det var verkligen en toppenkväll! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0