ALLA HJÄRTANS DAG

Hej hej! Imorse la jag ner tjejernas present i deras lunch i smyg. Anna skickade ett sms från skolan och tackade så mycket och Jane tackade när jag hämtade upp henne! 

På dagen när tjejerna var i skolan gick jag på bio med Moana. Vi såg Isn’t it romantic? och den var bra tycker jag! Det är typ en satir av romantiska komedier mixat med att vara en romantisk komedi, haha... Bra iallafall! ;) 
(null)

När jag hämtat hem tjejerna från skolan hade pappan dukat upp kakor och godis till tjejerna så det blev fika efter skolan. Vi hängde alla tillsammans en stund innan Jane gick till sitt rum medan jag och Anna satt kvar i matrummet men gjorde våra egna grejer på varsin dator. 

Jag skjutsade Anna till tennis som vanligt på kvällen, sedan åkte jag hem och åt middag och hängde med Jane. När pappan kom hem från att hämta hem Anna från tennisen gick jag till mitt rum och så var denna dag slut! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0