LÖRDAG

Hallå! Vi vaknade upp vid 9 och packade ihop våra saker innan vi åt en snabb frukost på hotellet. Moana checkade ut och skjutsade hem oss. Jag var hemma och tog det lugnt i två timmar innan Moana var tillbaka igen. Det var en jättefin dag med sol och blå himmel, så vi åkte till vattnet och strosade omkring där. Men det blåste och var ganska kallt dock. Vi åt sedan en sen lunch och därefter lämnade jag Moana hos Carina. 
(null)

Själv åkte jag hem och fixade med några saker innan jag åkte hem till Cajsa för middag. Där träffade jag även en ny svensk tjej, Matilda. Vi beställde hem sushi till middag och till efterrätt hade Cajsa gjort semlor!! Åh det var så himla gott! :) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0