SNOW DAY

Hej hej! På tisdagen kom årets första snow day, vilket innebär att skolorna stängde igen på grund av snö. Vi fick beskedet redan på måndagkvällen, innan det ens hade börjat snöa, haha... För mig innebar snow day sovmorgon - ibland är det riktigt nice att ta hand om tonåringar! ;) Men det innebar också att min plan för dagen blev förstörd. Jag skulle egentligen plocka upp min kompis Moana som är här och hälsar på, från hennes hotell när hon skulle checka ut vid 11 och spendera min lediga tid med henne. 

Men, pappan gav mig ingen mer info än "jag vill att min flickväns hundar ska träffa Daisy, sen kan du åka till mammans hus med Daisy". Hans flickvän skulle komma och sova där med hennes hundar och Daisy gillar inte små hundar så jag får alltid ta Daisy till mammans hus och sova där med Daisy när flickvännen kommer. Men idag ville de prova att hundarna skulle få träffas. De plockade upp Jane vid 12:30 för att äta lunch, så jag tänkte att de snart är tillbaka. Därför väntade jag med att hämta Moana och skjutsa henne till mammans hus (hon skulle sova där med  mig). Men 2,5 h senare kom de hem, MED lunchen, så de hade inte ens ätit lunch. De hade istället tagit hundarna på promenad (såklart kunde inte pappan ta Daisy också... suck). Iallafall. Hundarna träffades och fick nosa på varandra och det gick helt okej. Sen åkte jag därifrån med Daisy, haha. 
(null)

Jag plockade upp Moana och åkte hem till mammans hus där vi hängde resten av dagen/kvällen. Vi pysslade, beställde mat och tittade på film! En väldigt mysig snow day! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0