VECKAN

Hallå! Veckan hos pappan gick relativt fort så det var skönt. På onsdagen fick vi riktigt kallt väder med runt -18 grader på dagen, och en snöstorm slog till från ingenstans! Men det höll i sig max en timme och sedan var det som att stormen bara försvann, haha. Vi fick lite snö kvar men det var borta några dagar senare igen. Den onsdagskvällen var jag och tjejerna ensamma hemma då pappan sov hos sin flickvän i city, så vi beställde hem mat och hade det mysigt framför tvn tillsammans. Annars har jag ätit lunch och gått på dagsbio med vänner. När fredagen kom flyttade jag och Jane till mamman efter hennes skola och terapi. Vi beställde hem mexikanskt och senare på kvällen gick jag ut och tog en öl med Pia. Hon åker hem till Chile snart, så sjukt att det redan har gått ett år sen vi kom hit!! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0