JAG ÄR TILLBAKA!

Ja nu var det några dagar sen jag bloggade så jag är tillbaka både här men också i USA. Flygresan hit gick bra, det var lite bitterljuvt att åka tillbaka till vardagen igen haha. Det var väldigt skönt att vara hemma och bli omhändertagen! Men nu är vardagen igång igen. När vi landade tog det kanske bara 20 minuter innan jag var igenom tullen och personen frågade mig ingenting, de brukar jag fråga några frågor iallafall. Men han var sur och verkade inte så taggad på jobbet så han bara tittade på mitt pass, visum och DS-2019 och släppte sedan in mig i landet. Min väska kom precis när jag kom till bagaget, sånt flyt! Jag tog en taxi hem och var hemma vid 22-tiden. Eftersom jag inte hade sovit något var jag sååå trött och gick och la mig direkt. 
(null)

Jag fick sovmorgon dagen efter, men visste inte om det förrän jag vaknade vid 7 och tänkte att jag skulle skjutsa Anna till skolan. Så jag somnade om en timme till sen var jag redo för dagen. Pappan skjutsade Anna till skolan och mamman skjutsade Jane, så jag hade en lugn morgon! 

Det blev ju bara två (väldigt lugna!) jobbdagar och sedan var det helg och ledigt igen. På fredagkvällen frågade några vänner jag ville följa med ut och festa i city, och även om jag egentligen ville vara hemma eftersom jag var trött så sa jag ja, haha. Tänkte att jag ska ta tillvara på sånna gånger och leva livet medan jag är någorlunda ung... Haha! Tar jag ett steg tillbaka är det ju faktiskt ganska coolt med utgång i New York City! Vi kom till klubben vid midnatt med promoter, vilket innebär gratis alkohol (billig skit men ändå!), gratis inträde och gratis garderob. Vi dansade bort timmarna och strax innan 04 tog vi taxi till Times Square där vi åt på McDonalds och hängde en stund. Mitt tåg hem gick vid 5:30 och vid 6:30 var jag hemma i sängen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0