ENSAM HEMMA

Halloj! I måndags åkte mamman till Kanada för jobb i två veckor, vilket betyder att jag är ensam hemma i hennes hus fram till att jag åker till Sverige på semester! Såååå himla skönt, haha. Jag saknar verkligen att vara ensam hemma och kunna göra vad jag vill, när jag vill. Jag följer med Anna till och från tennis fortfarande varje dag, men annars är jag ledig. Så det är nääästan som att min semester har börjat! Haha. Förutom att jag måste vara "on call" ifall Anna behöver åka senare eller tidigare för tennisen. 

En annan sak jag gjort under veckan är att bokat resa till Hawaii i oktober! Så snaaaart ska jag tillbaka till detta paradis, det ska bli så himla gött! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0