HEJ IGEN NYC

Sådär! Nu är jag på plats i New York igen. Mamma och pappa skjutsade mig till Arlanda på morgonen och allt flöt på bra, jag hann handla i taxfree, äta på MAX och när jag kom till gaten hade de precis börjat gå på planet och jag var den andra gruppen som gick på, så det var bara att gå rakt på planet. Flygresan gick bra, den kändes mycket mycket kortare än resan till Sverige. Jag har väl fått vilat upp mig ordentligt nu och kroppen kändes inte trött som på ditresan. Efter att ha tagit buss, tåg och slutligen taxi så var jag hemma igen! Jag hängde med mamman och Jane en stund, packade upp och tvättade mina saker och sedan blev det natti natti för min del! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0