JANE TILL CAMP

Hej hej! I lördags följde jag med mamman och Jane för att lämna ac Jane på hennes camp, som hon ska vara på i fyra veckor. Det låg i Massachusetts och tog drygt tre timmar att köra till, så det blev en härlig roadtrip! 

Det var även väldigt kul att se var Jane har spenderat en månad varje sommar, detta blir hennes fjärde gång på detta camp. Det påminde verkligen om att vara på landet hemma, haha. Det fanns getter, lamor och några andra smådjur och så låg det nästan mitt ute i ingenstans! Tydligen fick Jane det bästa rummet, där 12 campare plus 2 campledare sov. Allt var väldigt slitet men tydligen var det det bästa rummet hon haft hittills, haha. När vi sagt hejdå till Jane då hon gick och åt lunch med sina vänner så passade jag och mamman på att skriva små meddelanden till henne vid hennes säng, jag hoppas hon såg alla! Jag skrev dock bara ett meddelande men mamman skrev många olika.
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0