MÅNDAG

Halloj! Då var det vardag igen men det är en väldigt lugn vardag för min del då Jane är borta och Anna är på tennis på dagarna. Dock börjar Anna jobba på måndag, vilket betyder att idag och imorgon är hon bara borta på eftermiddagen. Jag hämtade upp Anna mitt på dagen men hon körde till och från tennis, och hon pratade med mig som vanligt! Vi pratade hela vägen dit och hem. Haha, det har knappt hänt sen i höstas... Förstår mig inte på henne! De timmarna hon var på tennis passade jag på att fixa med olika ärenden, bland annat stannade jag vid ett mall och köpte ett presentkort åt mamman som hon ska ge till grannpojken. 

På kvällen var jag och mamman iväg på middag med våra grannar, för att fira grannpojkens high school graduation. Vi åt sushi och hade en trevlig kväll tillsammans! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0