POOLHÄNG OCH HEJDÅ PÅ RIKTIGT

Hej hej! Igår var det söndag och jag hängde hemma hos Karin med henne och Mariska. Vi hjälpte till med att packa det sista åt Karin och sedan hängde vi ute i poolen en hel del. Det var verkligen en lugn, perfekt dag! Idag åkte jag till Karin för att säga hejdå en sista gång då hon åker på semester imorgon innan hon åker tillbaka hem till Sydafrika. Det är så konstigt, vi har vetat om detta länge och det går inte riktigt att förstå, men vi kommer verkligen inte ses på länge. Det är sååå tråkigt, hon är en av mina bästa vänner här och den jag har hängt med mest det senaste året. Jag är så glad för alla roliga minnen och påhitt vi har haft för oss! En toppentjej, verkligen!
(null)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0