EFTERMIDDAG I CITY

Hej hej! Denna lördag tog jag sovmorgon och tog sedan tåget till city på eftermiddagen. Jag var framme strax efter 15 och skulle möta upp min kompis Carina som besökte frihetsgudinnan, men hon blev lite sen så jag strosade omkring på 5th avenue mot Central Park. Jag besökte en pub medan jag väntade på henne och sedan kom hon dit. Vi hängde där ett par timmar och hade det trevligt! Bäst av allt var att de hade happy hour, hahaha. 
(null)

Vi gick sedan via Central Park till en restaurang som Lady Gagas föräldrar äger på 68e gatan. Det var en italiensk restaurang och Carina har varit där flera gånger förut men för mig var det första gången. Vi åt en mycket god middag och strosade sedan 20 kvarter till Carlos Bake Shop för efterrätt. Det blev en riktigt härlig dag i ett varmt New York City! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0