HELGEN

Hallå! Denna helg har varit väldigt lugn. På lördagseftermiddagen var jag med mamman och Jane på bio, vi såg två filmer haha. Vi såg Secret Life of Pets 2 och Toy Story 4! På kvällen var jag hem till Mariska och tittade på en film och sedan kom Karin. Vi hade tänkt spela spel, meeen tjejerna var ganska trötta så vi tittade på en film till, haha. Det blev en hel filmdag för mig! 
(null)

På söndagen tog jag en ordentlig sovmorgon, fixade lunch, tittade på tv en stund innan jag åkte till en park. Jag skulle möta upp Karin och Mariska men de var lite sega på att komma dit, så jag lyssnade på en pod och njöt i skuggan. När tjejerna kom dit spelade vi spel och hade det trevligt! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0