SÖNDAG I CITY

Hej hej! Idag åkte jag till city där jag mötte upp Karin och Soma. Vi tog oss till Chelsea för att se en gammal musikalfilm Hello, Dolly! Det var en gratis visning och det var vi plus massa äldre personer, hahaha. Det var en härlig film och vi hade en trevlig stund innan det var dags för en sen lunch/tidig middag. 
(null)

(null)

(null)

Vi åt god mat och tog en drink innan vi åkte vidare till Radio City Music Hall, då The Tony Awards skulle vara några timmar senare. Vi försökte se kändisar men det var väldigt mycket folk så det var svårt, haha. Plus, jag känner inte igen så många från teatervärlden. Men av de jag kände igen som vi såg var Sandra Bullock, Jake Gyllenhaal, Billy Porter och Kristin Chenoweth! Jag fick ingen bild på dem men vi fick iaf se dem så det var coolt! Strax innan Tony’s började åkte vi hemåt efter en lång men härlig dag i soliga New York City! 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0