FREDAG!

Dååå var fredagen äntligen här! Jag spenderade förmiddagen genom att äta en gofrukost och titta på film. Sedan mötte jag upp Rachel på ett diner där vi tog en varsin milkshake och snackade! 
(null)

Jag fixade sedan med några ärenden och sedan var det dags att plocka upp Jane från skolan och åka på terapi. Sedan åkte vi hem till pappan för att hämta hennes grejer och åkte därefter till mamman. Jag packade ihop mina saker och tog tåget in till city. På tåget skrev pappa att de kommit fram till hotellet så jag gick dit när jag kom fram till city. Sååå kul att se dem igen!! Vi gick och köpte pizza att ta med till hotellet och sedan somnade de vid 10, haha. Bra jobbat ändå tycker jag, efter en lång resa och tidsskillnad! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0