HALVA VECKAN HAR GÅTT

Hallå! Är inne på tredje veckan i pappans hus nu, men snaaart ska vi till mammans igen, haha. Jag kan slappna av på ett helt annat sätt hos henne. Dock älskar jag mitt rum och framförallt sängen hos pappan, men men. Jane kom hem från Mongolia igår eftermiddag och hon stannade hemma från skolan idag pga jetlag. Men hon har mest hängt i sin säng, haha. Men när Anna kom hem från skolan har vi tre hängt hela eftermiddagen och kvällen. Pappan var i city på dagen och sover kvar hos sin flickvän där, så vi var ensamma hemma och även nu över natten. Vi köpte med oss godsaker från Dunkin’, handlade och fixade en god middag och tittade på Riverdale på kvällen. Nu ligger tjejerna i sina sängar och jag ska snart sova också! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0