LÖRDAG

Halloj! Idag tog jag sovmorgon och efter att ha vaknat till åt jag lunch. Sedan åkte jag till några olika butiker och köpte småsaker jag behöver. När jag var klar var jag bara några minuter från hamnen i Mamaroneck, så jag åkte dit för att gå omkring och njuta av utsikten. Meeen det var väldigt blåsigt och jag hade inte min jacka med mig, så det blev ett kort besök, haha.
(null)

Jag åkte hem för att hämta min jacka men även min kamera då jag tänkt åka till två andra parker vid vattnet. Jag plockade upp Rachel och så åkte vi till södra New Rochelle och besökte två ställen vid vattnet. Det var fortfarande väldigt blåsigt men det var ändå väldigt skönt att vara ute i solen och framförallt vara vid vattnet! Väldigt mysigt. :) 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0