TISDAGSMYS

Halloj! Denna dag har varit väldigt lugn för mig. Jag gjorde inget speciellt på dagen när tjejerna var i skolan (jag måste spara pengar!! Haha). Eftermiddagen med Jane hemma har också varit väldigt lugn då hon spenderat större delen av dagen på sitt rum. Hon gjorde sina läxor där och tog det lugnt innan jag skjutsade henne till Hebrew school. När jag hämtade hem henne igen gick hon upp på rummet för att städa och strax efter 21 gick hon och la sig. Hon brukar lägga sig efter 22 annars, men hon har lagt sig tidigt om dagarna sen hon kom hem från Mongoliet. Men det är bra, hon behöver sömnen! 
(null)

Mamman är i city för jobb plus en jobbmiddag idag (hon var även i city igår samt ska vara det imorgon) så hon kommer hem vid 22:30. Just nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på Lyxfällan, dricker söderté och äter nötter samt dammsugare. Riktig vardagslyx! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0