HELGEN

Hej hej! Min lördag bestod i stort av att titta på tv, haha. Jag tog sovmorgon och fixade lunch och så, men från 15 var jag bänkad i soffan. Först tittade jag på eurovision i fyra timmar och sedan såg jag två filmer innan jag gick och la mig, haha. En väldigt chill dag! 

Men på söndagen hände allt mer saker! Jag åkte till city och mötte upp Karin, Mariska och Lexi. Vi åkte till DUMBO i Brooklyn och strosade omkring där i några timmar. Det blev även stopp på en bar. Vädret var fantastiskt! Det var soligt och varmt men inte fuktigt ännu, bara varm luft. En perfekt sommardag! När jag kom hem igen hann jag bara äta en sen middag innan det var dags för seriefinalen av Game of Thrones, som tyvärr (som resten av säsong 8) var sisodär..... 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0