HELGEN

Halloj! I helgen var jag på kurs, socialpsykologi, och var där 9-17 lördag och söndag. Det var lååånga dagar och svårt att lyssna ibland då vi bara hade en lunchpaus på 45 min... Men jag överlevde det och vissa delar var väldigt intressanta! 
(null)

På söndagskvällen kom några vänner hem till mig för att titta på Game of Thrones. Men de kom några timmar tidigsre så vi hann hänga lite också, haha. Mycket trevligt! Vi hade roligt med Snapchatfilter som gjorde att vi såg ut som män, haha. Det var ju även mors dag här i USA, jag hade gett min värdmamma ett kort på morgonen och mina vänner hade med sig en chokladtårta till oss, eftersom vi är extramammor här! ;) 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0