TORSDAG-FREDAG

Hallå! I torsdags mötte jag upp Carina för froyo (man får ju passa på, haha) och hänga med henne innan hon drar på sin resemånad. Dock kommer hon tillbaka till New York sista veckan så vi hinner ses igen! :) Annars var det en vanlig eftermiddag och kväll, skjutsade och hämtade tjejerna från skolan och aktiviteter. 
(null)

På fredagen var tjejerna lediga från skolan och de åkte iväg med pappan för att titta på ett college i upstate New York, så även jag var ledig (förutom att ta hand om Daisy, vilket ingen hade frågat mig om men eftersom alla var borta hela dagen så gjorde jag det. Jag hade ändå inte gjort några planer för jag var 99% säker på att det skulle bli så... Men jag och Daisy hade en skön dag hemma! På eftermiddagen pratade jag med Linnéa och catchade upp om allt möjligt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0