TORSDAG

Hej! Idag var ännu en solig och härlig dag, jag har fått så mycket energi! Jag skulle möta upp några vänner idag vid 12 men några minuter efter att jag åkt hemifrån bestämde de att ses vid 13 istället, haha. Jag ville inte åka hem igen så jag åkte till en stor damm i Valhalla (ca en halvtimme norrut) som jag velat besöka, men tyvärr var den sista vägen till toppen avstängd så jag kunde inte gå upp för dammen och se utsikten, så själva "muren" fick duga. 
(null)


Sedan mötte jag upp mina vänner och hängde. Det var en liten fika för att säga hejdå till Lanner en sista gång som lämnar oss i morgon... Så tråkigt! Kommer sakna henne! Sedan hämtade jag tjejerna från skolan och därefter var jag ledig (runt 17 då Anna slutade sent idag). Jag bestämde mig för att gå på bio för jag känner mig inte helt ledig när jag är hemma... Jag såg Hustle och den var bra! När jag kom hem igen fixade jag en sen middag och nu slötittar jag på tv. Imorgon har jag sovmorgon, woho! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0